Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

«ΝΕΕ ΧΡΟΝΕ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;»

photo gianpal333
Ο κουβάς αχνίζει. Η καλή νοικοκυρά τρίβει γονατιστή με σκληρή βούρτσα τα υπολείμματα του παλιού χρόνου για να’ρθει ο νέος χρόνος και να τα βρει όλα καθαρά κι αμόλυντα. Χωρίς μικρόβια και ιούς που σουλατσάρουν ήδη ανενόχλητα στην εικόνα του σώματός της στον καθρέφτη και της χαλάνε την μόστρα. Έχει κλείσει και ραντεβού στα ιατρεία των δια-χειριστών του σεξ για να της μπει καλύτερα το νέο έτος…
-Γιατρέ μου, η γυναίκα μου προφασίζεται πονοκεφάλους και δεν το κάνει μαζί μου.
-Εγώ; Εγώ σου λέω να το κάνουμε στις γόνιμες μέρες μου κι εσύ προφασίζεσαι πονοκεφάλους.
-Εγώ; Εγώ σου λέω να μου τον παίρνεις και λίγο για να… αλλά εσύ…
-Εγώ;
-Εσύ!
-Ηρεμήστε παρακαλώ. Μην εξάπτεστε. Θα διαχειριστούμε το θέμα σας. Λοιπόν κυρία μου, γιατί αποφεύγετε το πέος του ανδρός σας;
-Αφού είναι βρώμικο!
-Θα σας γράψω μια συνταγή και θα λυθεί το θέμα σας αμέσως. Πριν την συνουσία θα του τον τρίβετε προσεκτικά με σαπούνι, θα τον ξεβγάζετε με νερό και θα του βάζετε και απολυμαντικό. Μετά δεν θα έχετε άλλες δικαιολογίες. Θα του τον παίρνετε!
Ο σύζυγος κοιτάει τον ψυχίατρο με γουρλωμένα μάτια και βλέπει να έρχεται καταπάνω του η απειλή ευνουχισμού που φοβόταν και ο ίδιος ο Freud. Ο γιατρός αναδιπλώνεται στον παρανοϊκό μανδύα της επιστήμης και η σύζυγος αστράφτει από πάστρα και χαρά.
Τώρα πια το όργανο θα είναι του χεριού της και με ιατρική βούλα!
«Καλή χρονιά!» γιατρέ, του λέει η κυρία με ένα χαμόγελο μέχρι τ΄αυτιά.
-Έρχεσαι κυρά; Ξεφωνίζει ο σύζυγος
-Έρχομαι αφέντη μου…