Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Έχω ή είμαι ένα σώμα;



photo by gianpal333
Πως αγαπάς χωρίς σώμα; Ακόμα και το «Έχω ένα σώμα για τον μεγάλο Άλλο ή του μεγάλου Άλλου» του Lacan  θέτει στην εκφορά του το ρήμα «έχω» και όχι το ρήμα «είμαι». Στην εκφορά κρύβεται το αίνιγμα... Ακόμη και λακανικοί ψυχαναλυτές θεωρούν ψυχωσικό αυτόν που θα τολμήσει να πει: «Είμαι ένα σώμα». Το «Είμαι» απο το Όνομα-του-υποκειμένου του ασυνειδήτου (Είμαι αυτός που θα είμαι:Γιαχβέ) έγινε πια υλικό διαχείρισης στα έμπειρα χέρια πωλητών της ψυχικής υγείας. Οι τηλεοπτικοί ψυχοβγάλτες σου λένε με ύφος πνευματιστών ότι το παρελθόν δεν αλλάζει και το μέλλον σου δεν προβλέπεται. Μόνο το παρόν σου υπάρχει γι'αυτό πρέπει να τρέξεις να απολαύσεις ό,τι αρπάξει ο κώλος σου. Σου κρύβουν ότι «ήδη είσαι αυτός που θα είσαι» και ότι το μέλλον έρχεται απο πίσω σου. Σε κρατούν άυπνο το βράδυ και αν δεν κοιμηθείς με τίποτα απο την αγωνία σου, σου δίνουν αγχολυτικά ή ψυχότροπα(σικ) χαπάκια που έχουν σαν παρενέργεια: αυπνία. Τον βλέπεις καλέ μου τον φαύλο κύκλο της αιχμαλωσίας σου;
Οι διαχειριστές του ανθρώπινου υλικού πλάθουν σώμα χωρίς όργανα ή όργανα χωρίς σώμα. Αντί για εκείνη που αγαπάς, μπαίνεις σε μια εικονική μήτρα και μιλάς σε ψηφιακή γλώσσα με σειρές από 0 μέχρι 1. Αντί για εκείνον που αγαπάς, παίρνεις ένα λογισμικό για χρήση χωρίς χρήστη.
«Δεν γαμείς που δεν γαμείς...»
Πριν αρχίσεις να κλείνεις ένα -ένα τα βλέφαρα απο την νύστα της αποχαύνωσης, ένα ερώτημα αναδύεται από τον τοίχο του καθιστικού σου και σου κόβει την χολή!
«Πού είμαι
Θα σου πάρει κάποια χρόνια να βρεις το «πού» της εκφοράς σου μια που σε κοιμίζουν με ύπνους που γίνονται πρότζεκτ. Απο «πού» μιλάς; Πώς θα το βρείς αφού διαρκώς μιλιέσαι; Για το «ποιος είμαι;» έχεις δρόμο ακόμα να διαβείς...
Δεν μπορείς να σκεφθείς και «τί» γλώσσα μιλάς γιατί οι ταχύτητες πρέπει να είναι πολύ γρήγορες. Να «κατεβάζεις» (download) τον διαχυμένο εαυτό σου χωρίς καθυστέρηση. Ο χωροχρόνος σου συμπιέζεται και χάνεσαι σε μια απέραντη θλίψη στο διαδίκτυο. Ακούω συνεχώς να σου λένε από τότε που ήσουν παιδάκι ότι για να αξίζεις να αγαπηθείς ή ακόμα και για να αξίζει να γαμηθείς, θα πρέπει να επενδύσεις τον εαυτό σου με πρόσθετες αξίες χρήσης. Άν  η αγορά εργασίας ζητάει κινέζικα θα τα μάθεις για να μεγαλώσει η αξία πώλησής σου. Αν  η γλώσσα που σε καλεί είναι η οποιαδήποτε άλλη θα την μάθεις κι αυτή! Άν σου βγει η γλώσσα έξω δεν πειράζει... Άν έχεις όμως την σωστή συσκευασία στο ράφι και δεν ξεπουληθείς επαρκώς θα φταίς εσύ! Είχες όλα τα μέσα να δια-χειριστείς το σώμα σου σωστά και δεν κατάφερες καμιά ανταλλαγή της προκοπής!
  Άραξε...
Η αγάπη είναι ενσαρκωμένη. Είναι ένα συμβάν χωρίς σωματοσυμβάν. Μια ριζική ρήξη με τα αγαλματίδια στα ράφια. Άν πέσεις ως αγαλματίδιο θα γίνεις χίλια κομμάτια γύψου και ασβέστη. Άν πέσεις στην αγάπη, πέφτεις μέσα στην εικόνα σου χωρίς να βλάψεις την σκιά σου.
Καλή ερωτική αγάπη, αγάπη μου...