Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΤΟΥ MATRIX





photo by gianpal333
 
Δεν φταίει το ενήλικο παιδάκι γι’αυτά που του συμβαίνουν. Προηγείται η αποπλάνηση και η σαγήνη της κάθε «μήτρας-καταφύγιο». Το έχουν ρίξει κι αυτό με ένα καλάθι περασμένο με πίσσα για να είναι στεγανό στα νερά του ποταμού, σαν τον Μωυσή. Η ασώματη μήτρα πηγαίνει σύμφωνα με το ρεύμα του ποταμού μέχρι κάποιος να την ψαρέψει. Μέχρι να τραβηχτεί έξω από την διακεκομμένη μαλακία με τα λιμνάζοντα ύδατα φοβάται να ζήσει για να μην πεθάνει… Συμβιβάζεται με το σύμ-πτωμά του, δηλαδή με το καλάθι του, και ρίχνει κάτι ενορμητικούς ύπνους τρικούβερτους σε εμβρυακές εικόνες σώματος. Ποιος θα «σώσει» τα «μωρά» από τις εικονικές μήτρες που πλέουν στο διαδίκτυο;
 Ο Θεραπευτής-μήτρα, τεμαχίζει την πραγματικότητα σε ρητορικές του «Όλου» ή καλύτερα του «Κώλου».
-Αγαπητή μου, δεν χρειάζεται να είστε άντρας ή γυναίκα.
-Και τι να είμαι;
-Ένα «μη-Όλο». Πως σας φαίνεται;
-Ουδέτερο.
-Είναι ένα έργο τέχνης. Φανταστείτε ότι αντιτίθεστε στο «Όλο» των αντρών γιατί δεν γνωρίζετε όρια.
-Αφού είμαι «μη-Όλο» πως δεν έχω όρια;
-Μη σας εξαπατά το «μη…»
-Μη χειρότερα Παναγία μου, τρελαθήκατε τελείως;
-Το «Όλο» είναι περιορισμένο. Εσείς θα γεύεστε μια ατελεύτητη θηλυκή απόλαυση για την οποία δεν θα μπορείτε ποτέ να μιλήσετε.
-Γιατί; Είναι μυστικό;
-Θα απολαμβάνετε την μυστικιστική έξαρση μιας μοναχής που την διαπερνάει η ρομφαία ενός αγγέλου της Αποκαλύψεως. Δεν είναι εξαίσιο;
-Πρέπει να σας δει επειγόντως ένας ψυχαναλυτής!...