photo by Σπύρος-Ίωνας Μαρκάτης
Μια σκηνή απο τον μελλοντικό Ιεζεκιήλ Ρώτα, ντετέκτιβ-ψυχαναλυτή, θα σας δώσει μια εικόνα του Ιερού Τέρατος.
Ο Ιεζεκιήλ Ρώτας γέρνει ανεπαίσθητα στην κουνιστή του πολυθρόνα και το ελαφρύ τρίξιμο συνοδεύει τον συνειρμό του: «Το κοριτσάκι σαν μονόπλευρη ταινία καταπίνει “κάνω” που δεν μπορεί να κάνει. Το πρόσωπό της δεν αναγνωρίζει το φύλο της. Εκεί κάτω…συμβαίνουν πράγματα για τα οποία ντρέπεται. Κι όμως ανησυχεί αν υπάρχει ή όχι, η Γυναίκα με τ’αρχίδια. Ίσως υπάρχει ένας άντρας στη ζωή της μεταλλαγμένος σε Γυναίκα με κρυφά αρχίδια».
Το Ιερό Τέρας υπάρχει ενώ δεν υπάρχει… Είναι το ίδιο το Πράγμα. Στήνουν βωμούς και αναπέμπουν θυμιάματα προς τιμήν του. Καιόμενες σάρκες δουλικότητας. Δεν είναι ένα άγαλμα. Είναι ένα αμάγαλμα. Μια σύγχυση διαφορών…
Ο Ιεζεκιήλ Ρώτας γέρνει ανεπαίσθητα στην κουνιστή του πολυθρόνα και το ελαφρύ τρίξιμο συνοδεύει τον συνειρμό του: «Το κοριτσάκι σαν μονόπλευρη ταινία καταπίνει “κάνω” που δεν μπορεί να κάνει. Το πρόσωπό της δεν αναγνωρίζει το φύλο της. Εκεί κάτω…συμβαίνουν πράγματα για τα οποία ντρέπεται. Κι όμως ανησυχεί αν υπάρχει ή όχι, η Γυναίκα με τ’αρχίδια. Ίσως υπάρχει ένας άντρας στη ζωή της μεταλλαγμένος σε Γυναίκα με κρυφά αρχίδια».
Το Ιερό Τέρας υπάρχει ενώ δεν υπάρχει… Είναι το ίδιο το Πράγμα. Στήνουν βωμούς και αναπέμπουν θυμιάματα προς τιμήν του. Καιόμενες σάρκες δουλικότητας. Δεν είναι ένα άγαλμα. Είναι ένα αμάγαλμα. Μια σύγχυση διαφορών…