Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΗΣ LIBIDO

 
«Κορίτσια θα κάνουμε ένα μικρό γκάλοπ» λέει ο Αδάμ. «Τι θέλει μια γυναίκα
-Εγώ πρώτη, εγώ.. Θέλει να την προσέχουν.
-Κι αν την παραπροσέξουν και την φυλακίσουν απο αγάπη;
-Θεός φυλάξοι! Όχι, όχι, το αλλάζω. Λοιπόν, θέλει να καταλαβαίνουν τις ανάγκες της. Ναι.. Αυτό.
-Εγώ λέω ότι θέλει τρυφερότητα και χάδι..
-Όχι, όχι.. δεν φτάνει.. Καλύτερα όνειρο και ασφάλεια μαζί. Γίνεται;
-Άσε.. δεν γίνεται. Εγώ πάντως θέλω να θέλω να τον θέλω.
-Εγώ το αντίθετο. Μόλις θέλω κάποιον αμέσως λέω δεν τον θέλω πραγματικά. Δεν είναι αυτός!
-Εγώ λέω να αντιστρέψουμε το ερώτημα. Τι θέλει ένας άντρας; Ο Αδάμ χαμογελάει αινιγματικά.
-Για τον άντρα είναι πιο απλά τα πράγματα. Δεν σκέφτεται τόσο πολύπλοκα.
-Κατάλαβα. Σκέτο πήδημα;
-Το μέγεθος μετράει; Θα μου πείτε την αλήθεια όμως..
Η γυναικοπαρέα αποστρέφει το βλέμμα και κοιτάει συνωμοτικά η μια την άλλη.
-Όχι, δεν μετράει..
-Μετράει! Απαντάει με έμφαση η Εύα..
Ο Αδάμ άκουσε την αλήθεια του ανεστραμμένη.

«Θέλει να απολαμβάνει..» απαντάει ο Lacan. «..και να αφήνει ανικανοποίητη την επιθυμία του Άλλου..» σπεύδουν να συμπληρώσουν στα μπλοκάκια τους οι γηραιοί μαθητές της σχολής του.

«Θέλει... θέλει... τι θέλει απο μένα το ίδιο το ρήμα κομπιάζει στο λαιμό της και τραυλίζει ενώ οι βρύσες των ματιών κυλούν τα δάκρυά τους αβίαστα και άηχα.
-Συνάδελφοι! Η γυναίκα θέλει να είναι το πολύτιμο αντικείμενο του άνδρα που στηρίζει την επιθυμία και την αγάπη του. Το σημειώσατε; Να σβήσω τον πίνακα;
-Μάλιστα! Τι λέει παρακάτω το σεμινάριό μας;
-Ντροπή συνάδελφε! Μόλις κάνατε ερώτηση!
-Συγνώμη.. παρασύρθηκα.
-Να μην επαναληφθεί! Συνεχίζω.. λοιπόν.. ο Lacan μας λέει ότι η απόλαυση που έχει ένας άνδρας για μια γυναίκα την διαιρεί..

«Η γλώσσα του μπερδεύεται με τη γλώσσα μου. Εκείνος οδηγεί και εγώ ακολουθώ... Μπα.. όνειρο θα'τανε!».
Δεν την διαιρεί γιατί είναι ήδη διαιρεμένη ανάμεσα στο κοριτσάκι και την μυστηριώδη γυναίκα που η ίδια αναζητά στη σαγήνη του καθρέφτη της. Η απόλαυση του άνδρα δίνει έμφαση στη διαίρεσή της. Επιπλέον την συγχέει με το πέπλο της.. Κοιτάω και εγώ τον καθρέφτη μου και χαμογελάω αινιγματικά. Μια που ανοίγω μια τομή στα λεγόμενα του Lacan, πράγμα ανεπίτρεπτο, για να ξεμουχλιάσουν απο την πολυκαιρισμένη επανάληψη που ενοχλούσε και τον ίδιο όταν τους άκουγε να αναμασούν ό,τι ακριβώς έλεγε σαν παπαγάλοι η επίπτωση που θα προκύψει θα' ναι η άμεση διαγραφή μου!
Συνεχίζω...
 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ  ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΒΙΒΛΙΟ" ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣ(ι)Α,   
 ΑΓΑΛΜΑ-ΜΑΝΙΤΑΡΙ-ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΦΑΛΜΑ ΤΟΥ LACAN & TOY FREUD"        
                                                          photo by gianpal333