Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ ΜΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΙΚΑ ΚΟΛΠΑ



photo by gianpal333

Ό,τι και να πεις στην κυκλική παιχνιδοχώρα παίρνει το όνομα της απόλαυσης και λιμνάζει σε συστημικές συμβουλές του τύπου: «σκέψου θετικά!». Ακόμα και το «δεν θα φας τον άλλο» της βιβλικής Εδέμ, που εγκαθιδρύει τον Νόμο του Λόγου και της διαφοράς, μεταλλάσσεται σε ένα μελιστάλαχτο «Μην φας τον άλλον» γιατί είναι δύσπεπτος και θα πονέσει το στομάχι σου. Το «δεν» της άρνησης αποκτά θετική επένδυση και παρασιτεί στην απάρνηση. Διάφοροι καλοθελητές της εξουσίας σε προστάζουν να δοθείς σε κάποιον καλό βωμό. Φορούν θαυμαστικά και επικαλούνται την ευέλικτη μέση σου…

-Δώσε για να έχεις!

-Δίνομαι για να σε έχω.

-Μου την δίνει να μην σε έχω!

-Τότε δώσε για να πάρεις!

-Ένα πάρε-δώσε είναι όλο κι όλο; Και τι θα πάρω;

-Πάρτον  μου!

Κάπως έτσι το στόμα παύει να μιλάει και φράζει τους ήχους του. Προσπαθείς να αποφορτιστείς με ένα πήδημα, αλλά είναι εικονικό κι αυτό. Αντί για αλλαγή, παίρνεις μετάλλαξη. Αντί για διαίρεση και διαχωρισμό, παίρνεις μάτι τον διαμελισμό σου σε μια πολλαπλότητα εαυτών και οργάνων. Μπορείς να ανταλλάξεις τον εαυτό σου για τον εαυτό σου. Στη δυαδική φόρμα «εγώ και ο εαυτός μου» τίποτα δεν διαφεύγει και όλα συγκλίνουν σε μια στιγμή πανικού. Έτσι χάνεσαι σε ένα δάσος α-νόητων προτάσεων. Σε αντανακλάσεις του καθρέφτη σου. Ξαφνικά, από το πουθενά, ένας ανθρώπινος σίφουνας σε τυλίγει στη δίνη του.

-Γίνετε μέλος μας!

-Δεν θέλω!

-Θα έχετε δωρεάν περίθαλψη και επιπλέον δώρο ξυπνητήρι.

-Τι να το κάνω;

-Να σας αφυπνίζει για να είστε συνεπής στους στόχους σας και να μην χάσετε τους ταξιδιωτικούς σας πόντους στις παροχές μας.

-Ποιους πόντους;

-Στην αρχή 100 στον κουμπαρά σας και αν τσακώσετε και 100 πελατάκια θα σπάσετε τα όρια του κουμπαρά και θα σας επιστραφεί πεντάστερο ξενοδοχείο!

- Μα πώς να βρεις τον δρόμο σου με πέντε αστέρια; Δεν φέγγουν αρκετά.

-Τότε να σας αναβαθμίσουμε το προϊόν!

-Μα ποιος είστε τέλος πάντων;

-Το αεροπλανάκι σας.